Oldalak

2014. január 27., hétfő

Könyveim

Könyvek

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Várom a következőket. Legyen sok olvasód.

    VálaszTörlés
  2. KEDVES THOMBA!
    Nagyon kedves vagy, jól esik. De ki vagy? Ja, Tamás!!! Most ísmerlek meg írótárs.
    Lám, az összetartás az irodalomban! Üdv. Valentini Zsuzsa

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen lebilincselő!!!!! Egy kis badacsonyi falu vendégházanak polcan találtam a Borregenyt,mivel egy éjszaka kevés volt, felkutattam érte a netet. Most olvastam másodszorra, imádom a stílusát, s ahogy játszi könnyedséggel visszarepit.Nagyon köszönöm:Seres Zita

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsa vagy aki olvassa ezt az írásomat! Nagyon szeretném megvenni Zsuzsa utolsó könyvét Az udvarias betegség krónikáját,de eddig nem sikerült,kérem aki tud ez ügyben segítsen:Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsuzsa!
    A rádióban hallottam a beszélgetést, amikor Bokros Lászlóval együtt meséltek közös művükről. Bevallom eddig még nem olvastam egyik írását sem, de igyekszem bepótolni, mert felkeltette az érdeklődésemet személye és a könyvei iránt is. Üdvözlettel Gréta

    VálaszTörlés